هتل کلاب فالکن آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کلاب فالکن آنتالیا

kelab1.jpg

هتل کلاب فالکن آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته و و درای یک ساحل خصوصی، استخر و زمینی با فضای سبز زیاد می باشد که در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار دارد.این هتل 4 ستاره  در منطقه لارا و در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.ایستگاه حمل و نقل عمومی نیز ٢٠٠ متر با این هتل فاصله دارد.به این ترتیب این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات ارام و راحتی را در آنجا تجربه نمایند.

kelab3.jpg

kelab4.jpg

هتل کلاب فالکن آنتالیا دارای ۲۴۷ اتاق است که بعضی از اتاق های آن منظره کاملی رو به ساحل دریا دارند. تمام اتاقهای هتل  مجهز به کف پارکت و یک بالکن با نمایش پانوراما رو به دریا است .تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون های ماهواره ای.حمام خصوصی و سشوار می باشد. همچنین این هتل دارای حمام سنتی ترکی، سونا و زمین تنیس می باشد.رستوران این هتل آنتالیا دارای غذاهای بین المللی شامل غذا های متنوع اروپایی و ترکی و غذا های دریایی می باشد و در کنار استخر با نمایی رو به استخر است.

kelab2.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری اطفال، اتاق بازیهای کامپیوتری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، سیستم گرمایش، بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، بازی دارت، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی، کلوپ با DJ، ماساژ، استخر روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تنیس و... از امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا می باشند که مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را در آنتالیا تجربه نمایند.

 kelab5.jpg

میهمانان تور آنتالیا می تواند از یک ماساژ آرامش بخش در سالن ماساژ هتل کلاب فالکن آنتالیا و یا از مرکز تناسب اندام برای یک تمرین سبک استفاده نمایند.فعالیت های ورزشی هتل نیز شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت می باشد.همچنین ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر میهمانان تور آنتالیا را جذاب و دلچسب تر خواهد کرد.

kelab6.jpg

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,لوکس ترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: